Friday

Strok Serangan Yang Paling Ditakuti

Minggu lalu, saya mendapat panggilan telefon dari En. Din yang berkongsi tentang pengalaman beliau diserang strok pada November, 2007 lalu. Beliau seorang yang aktif bersukan dan masih muda telah diserang strok, ini membuatkan saya 'kecut perut' mendengar kisah beliau. Setelah beliau mengamalkan Alpha Lipid LifeLine sebanyak 3 tin, beliau dengan izin Dia Yang Maha Esa telah boleh berjalan semula, malah dalam tempoh 2 bulan setelah diserang strok, beliau sudah boleh memandu kereta dari Kota Bharu ke Kuala Lumpur. Kini hasil dari pengalaman, beliau telah menjadi pengedar Alpha Lipid LifeLine dengan niat dan harapan untuk membantu mereka yang mempunyai masalah strok dan masalah kesihatan lainnya.

Memang benar seperti yang dikongsikan oleh En. Din, kerana petang khamis lalu (27/3/08) saya dan isteri telah melawat seorang pesakit strok yang baru diserang strok 10 hari. Beliau sememangnya masih muda, sekali lagi saya terasa 'kecut perut' melihat kenyataan yang ada kini. Lihatlah statistik strok di www.alphalipid.net suatu kenyataan yang amat menakutkan.

Saya berharap agar pelawat blog ini dan lamanweb ALPHALIPID.NET dapat sama-sama berdoa agar En. Mat dan mereka yang diserang strok dan penyakit2 lain dapat kembali sihat seperti sediakala dengan ikhtiar penggunaan Alpha Lipid LifeLine, insyallah.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...