Wednesday

Berita Buruk & Berita Baik!

Kami ada berita yang kurang menarik dan berita yang sangat menarik. Nak dengar yang mana dulu? emmm berita buruk dulu lah ye.. Kami dimaklumkan Slim Diet II kehabisan stok diHQ, maka pada mereka yang buat pesanan bersama Alpha Lipid LifeLine, dibil akan tertera perkataan "KIV".

Apapun setelah saya menghubungi pihak syarikat, dimaklumkan stok Slim Diet II akan kembali pada minggu depan. So, jangan risau. Sebaik sahaja stok Slim Diet II tu ada, pihak syarikat akan terus menghantar kepada mereka yang memesan produk tersebut dan TIADA CAJ pengangkutan tambahan akan dikenakan.

Tunggu je lah ye...
BERITA BAIKNYA pula, kami telah mendapat maklumat yang sahih yang tiket Makan Malam Gala yang berharga RM200 pada 15 November 2009 nanti akan diberi PERCUMA 1 tin Alpha Lipid LifeLine. Pemberian Alpha Lipid LifeLine akan diberi dipintu masuk ke dewan Makan Malam Gala tersebut.

Maka tak rugilah sekiranya anda menghadirkan diri ke Majlis Makan Malam Gala tersebut, selain dari dapat 1 tin Alpha Lipid LifeLine anda juga berpeluang untuk mendapat kereta Proton Exora.

Manalah tau, tuah yang anda nantikan selama ini ada pada malam itu!

Sekiranya anda ingin hadir ke majlis tersebut, sila maklum kepada pihak kami sebelum 12:00 malam ini (29 Oktober 2009).

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...