Thursday

Salam Ma'al Hijrah 1431 Buat Semua

Salam hormat buat semua..

Masa berlalu terlalu laju, masih teringat2 diminda ini Ramadhan 2006 dulu. Diwaktu Alpha Lipid LifeLine baru2 nak dikenali. Aduh... perit dan pedih untuk memperkenalkan produk berkhasiat Alpha Lipid ini ketika itu.

Bukan kerana produk tidak hebat tetapi kerana masih ramai yang tidak mengenalinya seperti hari ini, testimoni pun masih sangat kurang lagi.

Dikala inilah kami bersama2 Nik Hafiz, Cikgu Marzuki dan leader2 lainya bersusahpayah meredah pasaran agar semakin ramai yang mengguna dan mengamalkan Alpha Lipid LifeLine.

Hasilnya kini... Alpha Lipid LifeLine menjadi produk berasaskan kolostrum yang dikenali sangat hebat untuk mengekalkan kesihatan diri dan famili... bukan sekadar di Malaysia je tapi diseantaro negara New Image.

Tahniah buat semua leader2 yang terus tabah melalui setiap rintangan bagi memajukan biz Alpha Lipid ini.

Dikesempatan ini kami dari AlphaLipid.Net ingin mengucapkan Selamat Menyambut Ma'al Hijrah 1431H buat semua muslimin muslimat diseluruh dunia.

Adakah lagi impian dan target yang masih belum tercapai?
Azam yang ditanam pada awal Muharam lalu? bagaimana agaknya?

Apapun, keputusan dan arah kehidupan kita hanya kitalah yang tentukan. Cuma sekiranya anda ingin menambah pendapatan dari ratusan, ribuan malah puluhan ribuan ringgit sebulan... usaha boleh dilaburkan di biz Alpha Lipid ini... dengan usaha dan tekad... juga minda dan hati yang tabah apa jua boleh kita lakukan.

Semoga tahun hijrah 1431 ini akan terus merubah kehidupan kita kearah yang jauh lebih baik, insyallah.

Untuk maklumat lanjut, hubungi kami ditalian 013-9203194 ye..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...