Thursday

Memperkenalkan Slim Diet II Case Lot

Seperti yang dijangkakan, kini produk penurunan berat badan cepat & selamat, Slim Diet II mendapat sambutan yang menggalakkan. Ramai yang telah mencubanya dan mendapat hasil yang diimpi2kan oleh setiap mereka yang ingin menurunkan berat badan.

Tahniah! Tahniah!

Bagi menggalakkan lagi sambutan orang ramai khasnya buat ahli2 New Image, syarikat N.Z. New Image telah memperkenalkan Case Lot (6 tin sekotak) bagi produk Slim Diet II yang berharga RM648 dengan 430pv (Extra 40pv tuuu). Ianya berkuatkuasa dari hari ini, 8 Januari, 2010.

Untuk mendapatkan maklumat lanjut berkaitan Slim Diet II ini, sila lawati http://www.beautyslimdiet.com/

Klik www.BeautySlimDiet.Com/sdpayment.htm untuk membuat tempahan. Kod tempahan Slim Diet Case Lot adalah 26122.

So jangan lepaskan peluang menjana pendapatan dari Slim Diet II ini disamping produk yang dah menjadi sebutan ramai, Alpha Lipid LifeLine.

Ini juga bermakna sekiranya anda ingin mencapai tahap Supervisor, anda hanya perlu membuat pembelian Slim Diet II sebanyak 42 tin sahaja, SEBELUM NI nak capai Supervisor kena buat pembelian 47 tin... Jimat 5 tin tuuu...

Semoga dengan permashyuran DUA produk hebat ini... Alpha Lipid LifeLine & Slim Diet II membuahkan rezeki yang mencurah2 kepada kita semua, insyallah.

Untuk keterangan lanjut sila hubungi En. Sham atau Pn Sue ditalian 013-9203194 atau 013-9441388, atau barangkali lebih mudah bagi anda untuk email aje ke alphalipidnet@yahoo.com
Selamat Maju Jaya yeee... buat semua...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...