Thursday

Perlukah Berhenti Mengamalkan Alpha Lipid LifeLine?

Berita ini telah disampaikan oleh En. Samsutapa..

Pagi tadi kami menerima berita yang mengejutkan, sahabat kami di Kulim En. Rohizan diserang sakit jantung ketika ditempat kerja. Setelah dirawat, beliau kini telah diletakkan didalam wad. Sama2lah kita doakan agar beliau akan kembali sihat dalam tempoh yang terdekat ini, insyallah.

Menurut En. Samsutapa, En. Rohizan yang juga merupakan ahli AlphaLipid telah lama tidak mengamalkan pengambilan Alpha Lipid LifeLine, menurutnya, En. Rohizan lebih rela memberikan stok Alpha Lipid LifeLine yang ada kepada anak beliau yang sakit. Itulah pengorbanan seorang bapa kan...

Apapun seperti yang sering diwar2kan oleh AlphaLipid.Net... KESIHATAN PALING UTAMA!

Tak dinafikan diluar sana, ramai yang telah kembali sihat hasil dari mengamalkan produk berkhasiat Alpha Lipid LifeLine ini... AlphaLipid.Net dan warganya sendiripun telah membantu ramai...

Malangnya terdapat juga dikalangan ahli2 dan pengguna2 yang telah kembali sihat TELAH BERHENTI dari mengamalkan produk ini... kenapa ye?

Sebab utama yang kami kenalpasti adalah kerana harga yang mahal bagi sesetengah individu... RM150 setin!

Betullah tu! RM150 setin memang mahal tapi rasanya KESIHATAN diri & famili LAGI MAHAL untuk kita jaga dan pelihara sebaiknya... kan?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...