Saturday

Khidmat AlphaLipid.Net PERCUMA!!

Bagi setiap ahli yang baru berdaftar dibawah rangkaian AlphaLipid.Net, proses pesanan barangan dan pendaftaran ahli2 baru dibawah anda merupakan suatu proses yang disediakan secara PERCUMA!!

Dari menjawab persoalan biz dan produk, penyediaan marketing tools hingga ke penyediaan borang pendaftaran ahli baru, borang pesanan (Borang SSR), pembayaran dan khidmat fax ke HQ dan lain2 lagi yang berkaitan dengan biz ini, AlphaLipid.Net berkhidmat untuk anda.

Tak kiralah samada anda sebagai ahli biasa, supervisor, manager mahupun executive.. khidmat ini diberi PERCUMA... kerana ramai yang membina biz ini secara part-time, maka tidak perlu memeningkan kepala dan meluangkan masa untuk mendaftar ahli atau membuat pesanan sedangkan khidmat PERCUMA tersedia... cuma guna je...

Apa yang anda perlu lakukan HANYA menyediakan bayaran dan maklumat ahli atau pesanan yang hendak dibuat.. mudah je kan?

Segala urusan dilakukan secara ONLINE, samada melalui email di alphalipidnet@yahoo.com atau sms ketalian En. Sham 013-9203194.
Walaupun khidmat ini disediakan secara PERCUMA, kami mengalakkan agar mereka yang telah mencapai tahap Manager dan keatas untuk mulai belajar mengurus pendaftaran ahli dan pesanan secara sendiri.

Apapun sekiranya anda punyai persoalan tentang ini hubungi je kami diemail dan talian yang diberi tadi. Opsss, agar tidak terkeliru nanti, segala khidmat yang diberi HANYA untuk mereka yang berdaftar dibawah kami... rangkaian AlphaLipid.Net

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...