Saturday

Bertindak Segera Untuk Aktifkan Keahlian Anda!

Syarikat akan menjalankan rutin tahunan untuk mengenalpasti aktiviti setiap ahli. Anda harus aktif dalam tempoh dari Julai 2009 hingga Jun 2010. Kegagalan untuk melakukannya, akan menyebabkan keahlian anda terbatal dan anda akan kehilangan semua manfaat dan hak sebagai ahli berdaftar.

New Image menilai keahlian anda dengan itu syarikat akan melanjutkan tempoh kepada 23 Julai 2010 bagi anda mengaktifkan semula keahlian anda. Sila aktifkan keahlian anda dengan membuat pembelian produk Alpha Lipid LifeLine, Slim Diet II, Bio Rejuv atau lain2 produk syarikat.

Selepas tarikh ini semua data keahlian akan dikemaskini dan jika anda gagal mengaktifkan keahlian anda dalam masa tersebut, keahlian anda akan berakhir tanpa sebarang notis.
Kepada semua Supervisor, Manager dan Executive sila sampaikan berita ini kepada ahli2 dirangkaian anda, jangan sampai ada yang terbatal keahlian mereka... jangan pula ada supervisor atau manager yang hilang keahlian dan pangkat yang telah mereka capai dengan usaha mereka selama ini.
Sama2lah kita ingat mengingati...

Bertindaklah sekarang! hubungi kami untuk membuat pesanan anda di 013-9203194 atau email di alphalipidnet@yahoo.com

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...