Wednesday

Support Wakil Kami Di Raub

Setelah berkali2 telefon dan sms, akhirnya Puan Lam telah mendaftar ahli secara percuma dengan membeli 3 tin Alpha Lipid. Beliau yang tinggal di Sg Klau, lebih kurang 30 minit dari bandar Raub sangat berharap agar pesanan tersebut dapat beliau terima pada keesokkan hari (Jumaat), kerana beliau dah berjanji dengan rakan2 beliau yang juga ingin mencuba produk berkhasiat Alpha Lipid LifeLine ini.

Bagi mereka yang berada berdekatan dengan Raub dan ingin mendapatkan produk Alpha Lipid LifeLine ataupun Slim Diet II bolehlah berhubung dengan Puan Lam ditalian 017-3637838. Mungkin Puan Lam tidak dapat menjawab soalan2 anda berkaitan dengan produk2 ini, tapi anda boleh bertanyakan kami bila2 masa ditalian 013-9203194 dan bila anda membuat keputusan untuk mendapatkan produk2 tersebut, anda boleh dapatkan ia dari Puan Lam.

Bagi mereka yang masih belum membuat keputusan untuk mendaftar ahli secara PERCUMA, jangan lepaskan peluang ini! Hubungi kami ditalian 013-9203194 atau email di alphalipidnet@yahoo.com atau fb je di www.facebook.com/abdullahisham

p/s Tarikh akhir pendaftaran percuma adalah pada 28.10.2010

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...