Monday

Jaga Hati Semasa Rezeki Menjadi!

Kenapa tajuk "Jaga Hati Semasa Rezeki Menjadi!" ini ditulis? Ini adalah kerana jualan produk Alpha Lipid LifeLine di Malaysia semakin menjadi-jadi. Mereka yang asalnya hanya pengguna biasa (membeli 3 tin sahaja) telah mula mengorak langkah membina perniagaan ini.

Kini terasa mudah mempromote produk Alpha Lipid LifeLine ini kepada saudara-mara dan rakan2 kerana ramai yang telah mengetahui akan khasiat Alpha Lipid ini dari mulut ke mulut dan juga dari siaran radio dinegeri masing2... ini menyebabkan bonus yang diterima suatu yang tidak disangka2 lebih2 lagi apabila terasa kepuasan bila seseorang yang strok boleh bangun dan berjalan semula, yang kencing manis dah bertenaga dan sihat semula dan banyak lagi testimoni yang menyebabkan Alpha Lipid LifeLine semakin dikenali ramai.

Rezeki 'mudah' yang mencurah2 ini tiba, maka kami ingin berpesan agar kita sentiasa menjaga hati agar sentiasa INGAT segala rezeki adalah dari Dia Yang Maha Pemurah. Kita perlu sentiasa bersyukur dengan pemberianNya.. INGAT!! jaga famili... jaga diri... jaga hati... jaga emosi dan jaga minda... jangan SOMBONG! jangan RIAK! kerana rezeki ini adalah dari DIA Yang Esa..

Contoh alkisah Kak Ana yang hanya beli Alpha Lipid untuk kegunaan sendiri, apabila semakin sihat beliau berkongsi dengan famili, saudara-mara dan rakan2. Bermula dengan 'tolong belikan' untuk kenalan beliau, akhirnya bulan lepas beliau menjadi Supervisor. Segalanya hasil dari perkongsian tentang Alpha Lipid LifeLine ini kepada famili, saudara-mara dan rakan2 beliau. Beliau tak sangka ramai yang nak kan Alpha Lipid ini dan ramai yang tidak tahu nak beli dimana. Semoga perniagaan ini semakin maju, insyallah...

Ingatlah ramai yang 'menunggu' anda untuk menawarkan perkongsian tentang Alpha Lipid LifeLine ini, untuk ikhtiar mereka untuk kembali sihat.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...