Monday

Royalti Kali Ke-2 September 2008













............... Beginilah keadaannya ketika Konvensyen Royalti Kali Pertama yang diadakan di Hotel Perdana, Kota Bharu, Kelantan pada 14 Mac, 2008 lalu. Dihadiri lebih dari 1,500 orang dari seluruh Malaysia. Jemputan dari Taiwan, Singapura juga turut hadir. Dari Kedah saja, 3 buah bas yang datang untuk menyaksikan sendiri pemberian Royalti Kali Pertama Di Malaysia.

Petang Jumaat 14 Mac, 2008 itu menyaksikan Syarikat N.Z. New Image memberi RM1,000,000 (1 Juta) Royalti & bonus untuk 59 penerima Royalti. Tahniah kepada mereka!!

Jumaat lalu (13 Jun, 2008) kami menerima berita menarik dari Vice President Asia Mr. N.H. Chua. Didalam email tersebut, beliau menyentuh tentang Royalti Kali Ke-2 pada September, 2008 nanti.














Sehingga Mei, 2008 Jumlah Penerima Royalti bagi Royalti Kali Ke-2 tersebut telah melebihi 100 orang dan 62 orang telah berjaya memasuki kumpulan royalti yang besar (Sash Kuning). Ini bermakna 62 orang tersebut akan mendapat wang tunai didalam beg. Wang tunai tersebut yang paling rendah adalah RM10,000.

Pn Rokiah & En. Mat bergambar dengan En. Marzuki yang merupakan salah seorang penerima royalti yang terbanyak pada Konvensyen Royalti Kali Pertama dahulu. Pn Rokiah (017-9820656) & En. Mat (013-9784258)adalah salah seorang calon yang akan menerima royalti pada Konvensyen Royalti Kali Ke-2 pada September, 2008 nanti.
Jika pada Royalti Kali Pertama dahulu syarikat membayar RM1,000,000 kepada 59 orang penerima royalti maka pada Royalti Kali Ke-2 pasti banyak lagi. Tahniah kepada bakal2 penerima royalti, semoga niat kita untuk membantu mereka yang kurang sihat dengan produk hebat Alpha Lipid Lifeline akan sentiasa diberkati, dirahmati dan diredhai Dia Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang, insyallah.











................................................... Konvensyen Royalti Setiap 6 bulan
Beg-beg yang mengandungi Wang Tunai melebihi RM10,000 setiap satu. Nilai yang paling banyak adalah RM150,000.



"Menjana Pendapatan Dari Perkongsian Tentang Kesihatan"

3 comments:

Anonymous said...

Marzuki sorang je ke yg dapat banyak duit royalti? downline dia yg mengikut dia berapa ramai dapat beg royalti. I dengar adik dia dulu pernah cakap "saya tak suka menjual"....tapi bila dapat duit, ambik jugak!!!

Anonymous said...

Ramai yg tak suka menjual, termasuklah Nik Hafiz (kaki ni bukan kami menjual), saya pun tak suka menjual tapi sesungguhnya produk Alpha Lipid ini mmg hebat, lebih mudah terjual krn ramai yg memerlukannya. Tak salah berubah kearah yg lebih baik kan..

Anonymous said...

kalau cakap tak suka menjual nik hafiz pun pernah cakap.. ni ayat glemer dia.. "JUAL BARANG APE KELAS BEB.. TENGOK KAKI NI TENGOK KAKI SAYA ADA NAMPAK KAKI JUAL BARANG KE..".. kenapa nik hafiz cakap macam tu dulu korang tak bising.. bila basri yang cakap kecoh la pulak.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...