Monday

Keahlian RM50 (Starter-Kit) Diberhentikan!

Setelah mendapat pengesahan dari HQ, kami ingin mengumumkan pakej untuk menjadi ahli dengan membeli Starter-Kit berharga RM50 diberhentikan buat sementara. Kami akan mengumumkan sebaik sahaja mendapat makluman dari HQ, sekiranya pakej ini diadakan semula.

Kepada mereka yang ingin menjadi ahli, adalah digalakkan agar mengambil peluang menjadi ahli secara PERCUMA dengan membeli 3 tin Alpha Lipid LifeLine. Mereka yang berdaftar dibawah kumpulan AlphaLipid.Net akan menerima hadiah penghargaan tambahan iaitu 4 buah ebook secara PERCUMA!!

Untuk maklumat lanjut sila hubungi En. Sham ditalian 013-9203194 atau Puan Sue ditalian 013-9441388 atau wakil2 kami yang berhampiran dengan anda yang tersenarai di www.alphalipid.net/wakil.htm

2 comments:

Anonymous said...

saya dah beli 3 tin,tapi dia mintak RM50 untuk jadi ahli (upline) saya beli dalam 3 hari lepas...22.10.08 camner ni,kata x der yuran ahli

Anonymous said...

Kemungkinan besar upline anda ketinggalan berita terkini syarikat, anda boleh merujuk terus kepada HQ ditalian 03-22872988 berkenaan hal ini.

Kepada semua, sila kemaskini dan sahkan maklumat biz anda dengan menghubungi HQ ditalian diatas.

Terima kasih.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...