Wednesday

Khas Buat Supervisor, Manager dan Executive

Ramai yang telah melihat sendiri wang 2.8 juta diberikan kepada 435 orang penerima royalti pada 20 September, 2008 lalu. Masa untuk anda pula akan tiba nantinya. Mac 2009 akan menyaksikan ANDA menerima royalti didalam beg, barangkali.

Segalanya bermula disaat ini, bagi mereka yang telah Supervisor, Manager dan ditahap Executive, JANGAN LUPA untuk membuat sekurang2nya 800gv (group volume) setiap bulan. Kepada mereka yang GAGAL memenuhi syarat yang ditetapkan oleh syarikat ini, maka anda akan terkeluar dari kelayakan untuk mendapat royalti pada Mac 2008 nanti.

Ingat, 800gv JANGAN LUPA!!

Walaubagaimanapun kami di AlphaLipid.Net menyesyorkan kepada semua Supervisor, Manager dan Executive untuk membuat sekurang2nya 1,200gv setiap bulan. Kepada mereka yang mengekalkan sekurang2nya 1,200gv setiap bulan akan layak menerima pakej pelancongan percuma yang akan diberitahu oleh syarikat kelak (mengikut syarat2 yang ditentukan oleh syarikat).

Mungkin anda adalah salah seorang yang akan terbang ke New Zealand pada 2009 nanti dalam sambutan Ulangtahun ke25 syarikat.

Selamat maju jaya!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...