Friday

Tahniah Kepada Mereka!!

Ucapan tahniah dari AlphaLipid.Net kepada mereka yang telah berjaya mendapat pendapatan 5 angka dari biz Alpha Lipid LifeLine ini. Dari belas2 ribu, ke puluh2 ribu malah hingga ke pendapatan 6 angka sebulan. Inilah realitinya biz Alpha Lipid hari ini. Malah menurut kakitangan N.Z. New Image, mereka yang mempunyai pendapatan RM5,000 dan ke atas didalam biz ini telah melebihi 150 orang.

Anda bagaimana?? Apakah pilihan anda?
Pendapatan 3 angka, 4 angka atau 5 angka sebulan?

Ramai dari ahli dibawah rangkaian AlphaLipid.Net bermula dengan hanya menjadi ahli biasa (Pembelian 3 tin RM460 sahaja) dan kemudian berjinak2 dengan biz ini dengan membeli 6 atau 12 tin.. dan mencapai tahap Supervisor dan alhamdulillah majoriti yang asalnya ingin mencuba2 biz ini kini telah menjana pendapatan RM1,000 ke RM5,000 sebulan.

Kerana kehidupan kita dan famili kita adalah ditentukan oleh kita sendiri... kemana arah tuju hidup dan kehidupan kita ini?

Seandainya terbuka hati dan minda saudara saudari... ingin membina biz ini secara lebih serius lagi... agar pendapatan mencanang, melonjak dan merobos sempadan diri yang kita sendiri bina selama ini... hubungilah kami... Sham & Sue ditalian ini... 013-9203194 & 013-9441388 atau hubungi aje wakil2 kami dikawasan anda sendiri di www.alphalipid.net/wakil.htm

Semoga tindakan yang dibuat adalah tindakan yang bakal merubah kehidupan anda kearah yang jauh lebih baik... dunia dan akhirat... insyallah...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...