Wednesday

Selamat Hari Bekerja!

Aik! kenapa ucapan Selamat Hari Bekerja pulak yang menjadi tajuk blog ini? Tentu je sebabnya dah terlewat untuk kami mengucapkan Selamat Hari Pekerja kan semua yang bercuti dah balik kerja dan menjalani rutin dan aturan harian yang sama je.

Tapi takpelah kami nak juga ucapkan SELAMAT HARI PEKERJA buat semua pekerja2 yang terus bertungkus lumus mencari rezeki untuk diri dan famili.. tahniah dan syabas atas ketabahan anda selama ini, semoga kejayaan jua kan jadi milik anda nanti, insyallah.

Kata2 "Pergi pagi balik petang, dapat gaji bayar hutang" mungkin menjadi pegangan ramai para pekerja.. susah payah berkeringat meninggalkan keselesaan rumah, famili, anak dan isteri... akhir2nya pendapatan yang diperolehi dialirkan keluar selaju peluru... mana tidaknya, kekadang tak sempat pun masuk kepoket kiri dah terpaksa bayar itu dan ini... sewalah, keretalah... dengan si mamat pun kita berhutang... bukannya nak sangat berhutang tapi keadaan dah memaksa... kan..

Apa kata kita sama2 promosikan produk berkhasiat Alpha Lipid LifeLine ini dan produk penurunan berat badan Slim Diet II tu, moga dapat juga ringankan beban bulanan kita.. dapat RM300 pun dah dapat bayar timbunan bil2 yang ada, biarpun sikit tapi insyallah sentiasa ada... dan insyallah juga akan meningkat nilainya... kerana ramai yang telah berjaya hanya dari biz ni... bukannya mereka tu hebat manapun... orang biasa sama macam kita je... tapi produk Alpha Lipid LifeLine tu yang memang menjadi dan sentiasa dicari..

Apapunlah, jika anda tidak ingin bersama kami, membina biz ini... carilah alternatif lain bagi meringankan beban perbelanjaan anda dan famili... mungkin rezeki anda disana nanti...

Yang nak.. hubungi je 013-9203194 atau email ke alphalipidnet@yahoo.com

Tak rugi bersama kami... insyallah..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...