Wednesday

Forum Team-AlphaLipid.Net Kembali!

Tah kenapa, akibat tidak berhati2, sistem forum kita di Team-AlphaLipid.Net telah tergendala.. tersekat dari kelmarin petang (12/11/08)... setelah berusaha untuk mengembalikan forum dan data2nya.. akhirnya usaha menemui kegagalan... team-it kami terpaksa mengambil keputusan untuk me'reset'kan kembali forum ini kepada asal. Makanyaaaa... segala data yang telah dimasukkan oleh ahli2 forum beberapa hari lalu telah terpadam terus.

Disini kami dari Team-AlphaLipid.Net menyusun sepuluh jari memohon maaf diatas kesulitan yang timbul. Doa dan harapan kami agar segala dugaan diperingkat permulaan ini hanya akan menaikkan lagi qualiti forum dan menjadikan forum di Team-AlphaLipid.Net ini semakin popular dikalangan pengiat2 biz Alpha Lipid LifeLine dibawah rangkaian AlphaLipid.Net, insyallah.

Marilah sama2 kita memeriahkan forum Team-AlphaLipid.Net ini. War2kan kepada rakan2 dan kenalan agar melawati forum ini untuk mengenali ahli2 dirangkaian ini dan melihat sendiri testimoni yang dikongsikan oleh ahli2 lainnya.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...