Tuesday

Masih Belum Terima Bonus Cek

Contoh cek2 ahli dibawah rangkaian AlphaLipid.Net

Ini adalah satu cabaran yang perlu dilalui oleh sesetengah ahli. Bonus cek yang tidak sampai ke alamat disebabkan oleh banyak faktor dan salah satunya alamat yang tidak lengkap. Maka cek tersebut terpaksa dihantar kembali ke HQ di MidValley. Saya dimaklumkan cek2 yang masih belum diambil kini telah bersusun di HQ, dan mungkin cek anda salah satu darinya.

Rasanya semua dah maklum, akibat permintaan yang semakin menjadi-jadi pada produk Alpha Lipid LifeLine ini, dari hasil testimoni yang timbul disana sini... ramai sekali... maka adalah menjadi kewajiban pada diri sendiri sekiranya anda masih belum menerima bonus cek yang sepatutnya anda terima, sila minta bantuan Upline Supervisor/Manager/Executive anda dan berhubunglah terus dengan HQ ditalian 03-22872988 dan tanyakan hal ini dengan Mdm Ooi atau Miss Oliver.

Kepada ahli yang berdaftar dibawah rangkaian AlphaLipid.Net anda boleh memaklumkan tentang hal ini kepada kami melalui email alphalipidnet@yahoo.com dan email support team di HQ mysupport@newimageasia.com

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...