Saturday

2 Pemenang Cabaran Menulis Forum Bulan November

Tahniah! Tahniah! Tahniah! kepada kedua2 pemenang Cabaran Menulis Forum Bulan November lalu, mereka adalah En. Samsutapa (Along) dari Kulim, Kedah dan En. Syed dari Kuching, Sarawak dengan post didalam forum sebanyak 7 post setiap sorang.

Ikhlas dari kaca mata kami, Along merupakan seorang yang bekerja keras dan sanggup membantu sesiapa sahaja yang inginkan bantuan beliau. Seorang yang bertubuh kecil tapi berjiwa sangat besar. Pelbagai rintangan yang beliau tempuhi selama ini dan setiap rempuhan cabaran itu beliau lalui dan rempuh dengan semangat yang kuat, tabah, positif dan sentiasa yakin dengan diri dan kudhrat Illahi. Target beliau untuk mengakhiri tahun 2008 ini dengan memasuki tahap Executive... Ruby Executive.

Kepada sesiapa yang berada dikawasan Kulim, Taiping dan Sitiawan dan ingin bersama kami membina biz ini, kami syorkan untuk anda menghubungi Along ditalian 013-4418544 atau email/ym beliau di alphalipidsamsul@yahoo.com. Anda juga boleh melawati website beliau di www.alphalipid.net/samsutapa.htm dan blog beliau di http://alphalipidsamsul.blogspot.com/

Gambar diatas: Along dan isteri (Dila) bergambar di Royalty Convention Kali Ke2 20 September 2008 lalu.

Pemenang Ke2 Cabaran Menulis Forum Bulan November adalah En. Syed Akil dari Kuching, Sarawak. Walaupun beliau baru sahaja bersama kita membina biz ini, beliau telah menunjukkan sikap yang positif dan professional. Dalam masa yang singkat sahaja beliau telah berusaha dengan pelbagai cara untuk mempromosikan Alpha Lipid LifeLine ini, termasukkan mengedarkan flyer, brochure, mengantung sepanduk dan membuat laman web sendiri di http://www.alphalipidhebat.com/. Kami mempunyai rasa yang sangat positif pada beliau, dengan usaha, kesungguhan dan komitmen yang diberi, kami sangat yakin beliau akan berjaya didalam biz ini, insyallah.

Kami berani menyatakan, insyallah jika diizinkan Dia Yang Maha Esa En. Syed akan mencapai Manager bulan Disember ini dan beliau juga bakal menjadi salah seorang yang akan mendapat royalti pada bulan Mac, 2009 nanti, insyallah.

Pada mereka yang ingin bersama kami di Negeri Sarawak, silalah hubungi En. Syed ditalian 014-8816709 atau email beliau di syedakil08@gmail.com

Secara jujurnya kepada mereka yang telah dan akan menjadi biz partner dibawah Along dan En. Syed, anda semua bertuah kerana mempunyai biz partner seperti mereka. Turuti gerak kerja mereka, bertanya dan bekerjasama dengan mereka, insyallah kejayaan pasti kan tiba jua... kejayaan untuk anda dan keluarga..

Selamat maju jaya.
Sham & Sue


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...