Sunday

Salam Maal Hijrah 1430H


Selamat menyambut Maal Hijrah 1430H, tahun baru berserta semangat baru. Semoga ini tahun kita bakal merubah kehidupan kita kearah yang jauh lebih baik didunia mahupun untuk bekalan diakhirat nanti, insyallah.

Untuk mencapai kejayaan didalam kehidupan ini amnya dan didalam biz ini khasnya, kita perlu berusaha, perlu ada TEKAD dan KEAZAMAN YANG KUAT! YAKIN pada diri dan YAKIN pada Dia Yang Maha Mengasihi... kerana keyakinan 100% kepada kudrat Dia akan pasti memberikan semangat yang kental untuk menempuhi segala cabaran. Dengan keyakinan itu jugalah, akan menarik (magnet) kejayaan, kecemerlangan... insyallah..

Jauhi rasa ragu dan was2 pada diri, apatah lagi ragu dan was2 pada kudrat Dia Yang Maha Esa. Kita perlu lakukan segala yang perlu untuk menjayakan biz kita ini, selainnya Dia Yang akan putuskan... cuma ingatlah Dia Maha Adil Lagi Maha Bijaksana, segala usaha yang dilaburkan, dengan tekad yang sungguh2... pasti kejayaan menanti... Insyallah..

Kepada mereka yang masih belum mencapai tahap Supervisor (dengan bonus 25% kekal) inilah permulaan yang baik bagi tahun Hijrah 1430H. Bagi mereka yang telah mencapai tahap Supervisor sila berkongsi pengalaman anda diforum www.team-alphalipid.net/forum semoga dengan perkongsian anda dapat membantu mereka lebih yakin, lebih bersungguh2 dan nekad dengan keputusan perniagaan yang tepat... mencapai Supervisor... insyallah..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...