Monday

Anda Bertanggungjawab!

Syukur kehadrat Illahi, biz Alpha Lipid LifeLine semakin menjadi2. Dulu tak dikenali, tak ramai yang tahu pun adanya produk berkhasiat yang mampu menyihatkan ini. Tapi sebaliknya kini, Alpha Lipid LifeLine telah dikenali diseluruh pelusok negeri dari Perlis hingga ke Sabah malah ke Brunei dan Indonesia juga Singapura... merata2...

Namun insan biasa tetap ada yang mengeluh dan merendahkan kemampuan diri, katanya "susahlah siapa yang nak beli harga yang tinggi ini?" sedangkan ramai yang telah berjaya mendapat ratus, ribuan, puluhan ribuan dan ratusan ribuan setiap bulan. Bezanya mereka yang berjaya adalah kerana mereka bertanggugjawab keatas biz mereka masing2. Ibarat menjaga telur agar tidak pecah ditengah jalan, begitulah hendaknya kita menjaga biz kita masing2. Janganlah diharapkan orang lain untuk menjaga biz kita.
Kita sendiri perlu bertanggunjawab keatas biz kita!
Mereka yang hebat pasti tidak menyalahkan dan menuding jari ke syarikat, ke Upline, ke Downline atau ke orang lain... mereka ketepikan segala yang negetif dan bergerak terus kedepan, biar tiada sokongan sesiapapun... kalau dah tekad, dah bersemangat, tabah mengharungi segala yang mendatang... redha akan segala ujian... pasti dan tentunya DIA kan kurniakan kejayaan jua, insyallah.

So pesan dari kami dari warga AlphaLipid.Net berusaha dan anggapkan biz Alpha Lipid ini adalah biz anda sendiri, berfikir dan bertindaklah dengan tindakan yang memajukan biz anda, insyallah DIA pasti akan kurniakan kejayaan buat semua.

Saksikan kejayaan pengiat Alpha Lipid di Royalty Convention di Sunway Pyramid 25 Julai, 2009 nanti... Selamat maju jaya buat semua.

Sham & Sue
013-9203194/013-9441388

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...