Saturday

Gunakan Website Untuk Promote Royalty Convention


Royalti yang ditunggu2 hanya tinggal dari 12 hari sahaja lagi. Penting sangat ke Royalty Convention ni? Siapa yang perlu hadir? yang ahli, yang bukan ahli, yang dapat royalti... yang tak dapat royalti macamana? perlu ke kami pergi??

Pengalaman ikhlas sepanjang mempromosikan produk berkhasiat Alpha Lipid LifeLine ini, ROYALTY CONVENTION adalah SATU2nya "Tools" yang perlu digunakan oleh setiap ahli untuk memajukan biz masing2. Kalau tak guna "Tools" yang hebat ini, maka rugi sangat rasanya.
Paling mudah nak tahu penting atau tidak Royalty Convention ini... atau perlu tak anda pergi walaupun anda tak menerima royalti!! Tanyalah kepada mereka yang dah mendapat royalti yang dalam uncang biru, merah, emas dan yang dalam beg 'jamesbond' yang bernilai puluhan dan ratusan ribu ringgit itu.

Tentu dan pasti aje setiap dari mereka akan mengesyorkan setiap dari ANDA UNTUK HADIR KE ROYALTY CONVENTION nanti!! Tidak mengira samada anda ahli atau tidak, atau anda menerima royalti atau tidak... pergi ke royalti dan saksikan sendiri...

Perubahan ketara dalam biz anda akan anda lihat sendiri, selepas anda saksikan sendiri aura dan kejayaan di Royalti Convention itu nanti.

So apa tunggu lagi, mohonlah cuti.. bookinglah tiket dan penginapan di Sunway nanti.

Semoga keputusan anda untuk menghadiri Royalty Convention di Sunway Pyramid Convention Center pada 25 Julai, 2009 nanti merupakan titik perubahan yang sangat hebat buat biz dan kehidupan anda sekeluarga, insyallah.

Sila guna website ini www.alphalipid.net/royalty.htm untuk promote Royalty Convention tersebut. Untuk maklumat lanjut sila hubungi En. Sham atau Pn Sue ditalian 013-9203194/013-9441388 atau email di alphalipidnet@yahoo.com

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...