Monday

Tahniah & Terima Kasih New Image Support Team

Jutaan tahniah semua atas perasmian Pejabat Baru N.Z New Image Sdn Bhd di Tingkat 20, Tower A, Northpoint Midvalley pada ahad 26hb Julai, 2009.

Jutaan terima kasih juga atas kerjasama dan bantuan yang dihulurkan oleh kakitangan N.Z New Image di Mid Valley. Dari hari ke hari jualan Alpha Lipid LifeLine bertambah rancak, dan pastinya ia memberikan tekanan dan suasana yang sibuk untuk setiap kakitangan N.Z New Image.

Dari kakitangan yang lama sehinggalah ke yang baru, kami dari AlphaLipid.Net mengucapkan...

Thank you...

Terima kasih teristimewa buat Madam Ooi, Miss Kay, Miss Oliver & Miss Racheal atas kerjasama yang diberikan selama ini. Thank a lot of thank you... :-)

Buat ahli2 yang berdaftar, kami ingin mengingatkan diri dan semua ahli semoga setiap dari kita dapat bertolak ansur dengan kakitangan N.Z New Image yang terpaksa menghadapi berbagai masalah dari masalah bonus hinggakan ke masalah barangan tak sampai. Setiap hari... dari pagi hinggalah ke dini hari... semoga dengan sikap bertolak ansur kita akan memudahkan segala urusan kita jua nanti, insyallah... kan setiap masalah ada jalan untuk menyelesaikannya.

Akhirkata buat semua... selamat maju jaya... agar kita kan terus ceria dengan biz yang semakin berjaya...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...