Semoga anda dapat membuat pesanan secepat mungkin, kerana kebiasaanya jika pesanan dibuat dihujung bulan, maka anda terpaksa menunggu sehingga 5 ke 7 hari bekerja untuk menerima barang yang dipesan.
Tak habis lagi rasanya, tapi takan nak tunggu habis baru nak pergi belikan...
Baru2 ni lebih kurang 80 orang leader2 biz ini dari Malaysia ke Auckland New Zealand, menghadiri lawatan ke sana mengutip pengalaman dan ilmu berguna. Mereka juga berkesempatan menghadiri majlis Royalti di New Zealand dan juga majlis sambutan Hari Jadi New Image International yang ke 25.
Royalti yang ditunggu2 hanya tinggal dari 12 hari sahaja lagi. Penting sangat ke Royalty Convention ni? Siapa yang perlu hadir? yang ahli, yang bukan ahli, yang dapat royalti... yang tak dapat royalti macamana? perlu ke kami pergi??
Pengalaman ikhlas sepanjang mempromosikan produk berkhasiat Alpha Lipid LifeLine ini, ROYALTY CONVENTION adalah SATU2nya "Tools" yang perlu digunakan oleh setiap ahli untuk memajukan biz masing2. Kalau tak guna "Tools" yang hebat ini, maka rugi sangat rasanya.
Paling mudah nak tahu penting atau tidak Royalty Convention ini... atau perlu tak anda pergi walaupun anda tak menerima royalti!! Tanyalah kepada mereka yang dah mendapat royalti yang dalam uncang biru, merah, emas dan yang dalam beg 'jamesbond' yang bernilai puluhan dan ratusan ribu ringgit itu.
Tentu dan pasti aje setiap dari mereka akan mengesyorkan setiap dari ANDA UNTUK HADIR KE ROYALTY CONVENTION nanti!! Tidak mengira samada anda ahli atau tidak, atau anda menerima royalti atau tidak... pergi ke royalti dan saksikan sendiri...
Perubahan ketara dalam biz anda akan anda lihat sendiri, selepas anda saksikan sendiri aura dan kejayaan di Royalti Convention itu nanti.
So apa tunggu lagi, mohonlah cuti.. bookinglah tiket dan penginapan di Sunway nanti.
Semoga keputusan anda untuk menghadiri Royalty Convention di Sunway Pyramid Convention Center pada 25 Julai, 2009 nanti merupakan titik perubahan yang sangat hebat buat biz dan kehidupan anda sekeluarga, insyallah.
Sila guna website ini www.alphalipid.net/royalty.htm untuk promote Royalty Convention tersebut. Untuk maklumat lanjut sila hubungi En. Sham atau Pn Sue ditalian 013-9203194/013-9441388 atau email di alphalipidnet@yahoo.com
Jam 9.00 malam semalam, 80 orang dari kalangan kita yang mempromosi produk berkhasiat Alpha Lipid LifeLine telah menaiki pesawat MAS menuju ke Auckland, New Zealand, dan ketika ini tentu sahaja mereka sedang bersantai dan bergembira di sana, mengikuti jadual lawatan sambil menikmati suasana baru disana.
Semoga nanti berpeluanglah lagi buat diri ini, famili dan kita semua ke sana, insyallah.
Confirm!! Royalti Convention Malaysia kali ke 4 yang dijadualkan di Palace of The Golden Horses telah berubah ke Sunway Piramid Convention Center.
Royalty Convention Malaysia Kali Ke4 akan diadakan seperti jadual berikut:
Jangan berlengah lagi, buat keputusan untuk serius dalam biz ini.. insyallah ia sangat berbaloi.
29 Jun, 2009 bersamaan hari Isnin nanti adalah tarikh tutup bagi bulan Jun, 2009. Semua pesanan anda mesti sampai ke HQ sebelum 5.00 petang. Tiada 'Top-Up' akan dibenarkan selepas dari tarikh dan masa tersebut.
28 Mei, 2009 adalah tarikh tutup bagi bulan Mei, 2009. Semua pesanan anda mesti sampai ke HQ sebelum 5.00 petang. Tiada 'Top-Up' akan dibenarkan selepas dari tarikh dan masa tersebut.
Gambar dari kanan, Rizal (Ketua Pengawas), Cikgu Hamzah (Juga cikgu pengakap), saya (walaupun kecik jadi penolong pengawas jugak), Amir. Dibelakang dari kanan, Abdul Rahman Md Desa & Mohd Redza Mohd Idris.. Kedua2nya sahabat rapat suatu ketika dulu... emmm dimanakah mereka kini? semoga diketemukan kami nanti, insyallah.
Akhirnya.... "berdiriiiii.... Terima kasih cikguuuu...."
Ucapan tahniah dari AlphaLipid.Net kepada mereka yang telah berjaya mendapat pendapatan 5 angka dari biz Alpha Lipid LifeLine ini. Dari belas2 ribu, ke puluh2 ribu malah hingga ke pendapatan 6 angka sebulan. Inilah realitinya biz Alpha Lipid hari ini. Malah menurut kakitangan N.Z. New Image, mereka yang mempunyai pendapatan RM5,000 dan ke atas didalam biz ini telah melebihi 150 orang.
Dikesempatan ini kami dari AlphaLipid.Net mengucapkan setinggi2 penghargaan kepada warga pekerja diseluruh Malaysia dengan ucapan tulus semoga kerja dan kehidupan kita semua berjalan lancar dan berkembang maju, insyallah.
28 April, 2009 adalah tarikh tutup bagi April, 2009. Semua pesanan anda mesti sampai ke HQ sebelum 5.00 petang. Tiada 'Top-Up' akan dibenarkan selepas dari tarikh dan masa tersebut. ALPHALIPID.NET & blog-blog kami berfungsi sebagai saluran maklumat untuk mereka yang ingin mendapatkan maklumat tentang produk berkhasiat Alpha Lipid LifeLine keluaran syarikat N.Z. New Image Sdn. Bhd (Anak syarikat New Image International di Auckland, New Zealand). Kami BUKAN Pengedar Tunggal, kami merupakan Wakil Pengedar Bebas yang berdaftar di bawah N.Z. New Image Sdn. Bhd. Bagi mereka yang ingin menyertai kami, segala syarat adalah tertakhluk di bawah syarikat N.Z. New Image Sdn. Bhd. Lawati laman web syarikat N.Z. New Image Sdn Bhd di www.newimageasia.com.my
|
| Kelantan |
Kota Bharu |
Terengganu |
Besut |
Pahang |
Kuantan |
Perlis |
Kangar |
Kedah |
Alor Setar |
Pulau Pinang |
Pn Norhashimah 012-4166286 |
Perak |
Ipoh |
Selangor |
Puchong |
Kuala Lumpur |
Pn Rassheda 012-6260446 |
Melaka |
En. Jasmi 019-2075267 |
Negeri Sembilan |
Nilai |
Johor |
Muar |
Sarawak |
Kuching |
Sabah |
Lahad Datu |
BRUNEI |
En Junaidi 013-8205527 |
SWEDEN |
Mr. Suhainee 0735103026 |
QATAR |
Mr. Din +9746637856 |
WE'RE LOOKING FOR AGENTS IN YOUR COUNTRY. Please contact +60139203194 or email us at alphalipidnet@yahoo.com for more info. "LOOKING FOR AGENT IN SINGAPORE, INDONESIA, BRUNEI, TAIWAN, PHILIPPINES & HONG KONG" |